Saturday, March 19, 2011

BESTNYE..:)

hidup nie..memang tk sempurne law tnpe kawan kan???
kawan larh segale-gale'y dlam idup kite...
kalau tk ade kawan mesti..tk leyh hidup...
hidup tanpe kawan sama mcm kite tk gunee hidup kt dunie nie..
bilee ade kawan...
kite bergurau same2..lepak same2..main same2...mkan same2..
semua same2...hee~
bestnye..
dalam hidup memang wajib ade kawan..
aku seronok ade kawan cm korang...
tk penah aku rasee ade kawan cam kowang..
tk sia2 aku pndah sekolah kan???
law aku tau..dri awal ag aku da sekolah situ..
hehehe...
sumpah !! best !! kowang..happening !! gilee2..!!
tapi..smetimes..ade gak yg mnyakitkan hati kan???
normal larh ue...
kowang !! janji taw..jgn tnggl kn aku..
sumpa ! aku tk leyh nk hidup law kowang tk ade..
kowang larh kawan aku dunie akhirat!!
4ever and ever !!in heaven !!
bestnye....:)
BULAN
AKU SAYANG KOWANG KETAT2..SGT2 !!


No comments:

Post a Comment